مرورگری محبوب و پرسرعت با Internet Explorer 9 1.9.8006.6000 Platform Preview 6


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

Internet Explorer 9 1.9.8006.6000 Platform Preview 6 : نسخه جدید آزمایشی مرورگر اکسپلورر 9 به صورت ایرادگیری شده و رفع باگ عرضه شد. در نسخه ی جدید سعی کرده تا با بهره گیری صحیح تر از منابع سخت افزاری علاوه بر سرعت در بارگزاری صفحات وب از قابلیت های گرافیکی و چند رسانه ای سیستم برای نمایش هرچه بهتر صفحات وب و متعلقاتش بهره بگیرد و این در حالی است که سعی بر آن بوده با بهینه سازی های انجام شده کمترین میزان از منابع تلف شود. در این نسخه استفاده کمتر از پردازنده اصلی سیستم بسیار محسوس خواهد بود طوری که علاوه بر مقایسه با نسخه های قبلی حتی با دیگر مرورگرها هم شاید از نظر درگیر شدن با CPU قابل مقایسه نباشد. هرچند حالا هم آخرین نسخه از فایرفاکس که رقیب اصلی IE به شمار می رود متاسفانه در این زمینه بسیار ضعف دارد و در مقایسه با IE8 از پردازنده بسیار بیشتر استفاده می کند.
پشتیبانی از Web 2.0 که امروزه در اکثر سایت ها از آن استفاده می شود از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که بیشتر مورد توجه حرفه ای ها و تا حدودی هم عاشقان تکنولوژی و طراحان وب قرار خواهد گرفت ؛ چرا که امروزه اکثر طراحان سعی می کنند برای این پایه طراحی های خود را بنا بگذارند و IE9 هم در این میان بسیار کمک خواهد کرد. مایکروسافت نسبت به نسخه های قبلی قابلیت های مهم و جالبی را هم در سطوح گرافیکی برای این نسخه ترتیب داده است. اگر دقت کنیم نسخه های قبلی مخصوصا نسخه های 6 و حتی نسخه های بعدی هم توانایی نمایش آن بخش از صفحات وبی که در گوشه ها گرد شده بودند را نداشته و همیشه آن ها را به صورت یک مربع یا مستطیل نمایش داده است اما توسعه دهندگان در این نسخه این مشکلات را برطرف کرده و تمامی موارد این چنینی را تقریبا به صورت کامل حل کرده اند. جالب است که این نسخه از Silver Light نسخه 4 هم به صورت کامل پشتیبانی خواهد کرده و این امر هم یکی دیگر از خصوصیات مهمی است که برای نمایش های چند رسانه ای نقش فوق العاده مهمی را ایفا خواهد نمود.

مرورگری محبوب و پرسرعت با Internet Explorer 9 1.9.8006.6000 Platform Preview 6

در تست های مختلف که در Acid 3 صورت گرفته و در زمان تحریر این متن برای اعلام چگونگی سازگاری این مرورگر با استانداردها عددی نجومی به دست آمده که نشان می دهد IE9 با 95 درصد استانداردهای تحت وب سازگار بوده است. این سطح استاندارد بودن در مقایسه با تمامی مرورگر ها کاملا برتر می باشد به طوری که برای مثال و بر طبق آمار رسمی انتشار یافته نسخه پیش نمایش IE9 توانسته بیش از 99 درصد با Java Script و متعلقاتش سازگار باشد که در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی Safari 5 تقریبا 11 درصد جلوتر عمل کرده است.
منو ها در این نسخه به شکل جالبی تغییر کرده و تقریبا چیزی شبیه به مجموعه آفیس و منوهای آن را تشکیل داده اند ؛ گزینه مربوط به همسان سازی ( Compatibility View ) که در نسخه 8 به منظور نمایش بهتر سایت ها قرار داده شده بود هم در این نسخه وجود دارد. البته قرار است در این نسخه مانند اکثر مرورگرها پوسته های جداگانه ای هم در نظر گرفته شود تا کاربران بتوانند بسته به انتخاب خود واسط کاربری IE را برگزینند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Explorer 9 1.9.8006.6000 Platform Preview 6 :
- امنیت بالاتر نسبت به نسخه های قبل
- نمایش هرچه بهتر صفحات وب
- پشتیبانی کامل از HTML5 و CSS3
- سازگاری با تقریبا تمامی استانداردها
- سرعت بسیار بالا در نمایش صفحات وب
- اضافه شدن پوسته های جذاب برای این مرورگر
- عدم استفاده بالا در منابع سخت افزاری
- مناسب برای برنامه نویسان حرفه ای به دلیل پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی ها
- پشتیبانی کامل از Web 2
- پشتیبانی کامل از Silver Light 4 به منظور نمایش بهتر فایل های چند رسانه ای
- سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه ای
- استفاده از موتور جاوا اسکریپت جدید برای پردازش
- سازگار با ویندوز ویستا سرویس پک دو و ویندوز محبوب 7
- و ..


 

DOWNLOAD: 17 MB

OR

DOWNLOAD MIRROR

Password: www.deltafoxy.com


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: مرورگری محبوب و پرسرعت با Internet Explorer 9 1 , 9 , 8006 , 6000 Platform Preview 6 ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 91
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com